• WINPE
  • آموزش ساخت WinPE

    作者:U盘装系统 文章来源:u盘装系统 发布时间:2015-02-17 10:13点击:

    ....

    ادامه مطلب

    شاید شما بخواهید قبل از نصب ویندوز هارد خود را پارتیشن بندی کنید ، می توانید به جای استفاده از نرم افزارهای سنگین از این ابزار سبک استفاده کنید.

    آموزش ساخت WinPE

    برچسب ها :       ,ابزار ,هارد ,پارتیشن ,استفاده ,ساخت ,سیستم عامل ,پارتیشن بندی ,استفاده کنید ,سایت مایکروسافت ,ساخت winpe

    5-      یا سیستم شما موقع load شدن به شما error داده که نمی تواند load کند و شما دنبال راه حلی می گردید که مشکل را برطرف کنید و ...

    آموزش ساخت WinPE

    3-      یا اینکه می توانید ویندوز را برروی هارد نصب کنید ، نرم افزارهایی که نیاز دارید را هم بر روی سیستم عامل نصب کنید و بعد از آن image  بگیرید ، و در پارتیشن دیگری از هارد کپی کنید و زمانی که برای سیستم عامل شما مشکل غیر قابل حلی پیش آمد از این روش استفاده کنید تا image  را با تمام نرم افزار ها بر گردانید .

    2-      فایل را باز کرده و بر روی گزینه ی start CD  دوبار کلیک می کنیم   

    1-      پارتیشن بندی هارد خام ، یا تغییر در پارتیشن هاردی که پارتیشن بندی شده

    آموزش ساخت WinPE

    برای ساخت این ابزار شما نیاز به WAIK  دارید ، می توانید این ابزار را از سایت مایکروسافت به راحتی دانلود کنید که به صورت رایگان در سایت مایکروسافت قرار دارد ، حجمش در حدود 1.7G است.

    این ابزار WinPE نام دارد و بسیار پرکاربرد است.

    آموزش ساخت WinPE

    منبع : شرکت فنی و مهندسی هیوا نوآوران داده گسترآموزش ساخت WinPE

    2-       یا اینکه بر روی هارد شما در حال حاضر ویندوزی وجود ندارد و شما قصد دارید در هارد خود فایل هایی را از طریق شبکه کپی کنید ، بااین ابزار می توانید به کارت شبکه خود در حالی که هیچ  سیستم عاملی ندارید IP تنظیم کنید و به این ترتیب از منابع شبکه استفاده کنید.

    آموزش ساخت WinPE

    آموزش ساخت WinPE

    4-      ممکن است برای شما پیش آمده باشد که ویندوز شما دچار مشکل شده و load  نمی کند ، اما شما قبل از نصب ویندوز و فرمت به فایل هایی که درون پارتیشن نیاز دارید ، WinPE می تواند به شما کمک کند.

    این موارد بخشی از عملکرد این ابزار کم حجم است .

    5-      پروسه نصب شروع می شود next  می کنیم

     

    آموزش ساخت WinPE

    1-      بعد از دانلود می بایستی نرم افزار را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید . می توانید بر روی یک DVD رایت کنید یا در هارد ذخیره کنید و از روی هارد عملیات نصب را انجام دهید .

    3-      ویزارد نصب برنامه باز می شود و بر روی   windows AIK setup  کلیک می کنیم .

    از کاربردهای این ابزار :

    امروز می خواهیم ساخت ابزاری را به شما دوستان عزیز آموزش دهیم که بسیار مفید هست و در خیلی از مواقع به ما کمک شایانی می کند .به علاوه اینکه ساخت این ابزار هم با خود شما خواهد بود. یک بار این ابزار را می سازید و همیشه استفاده می کنید و در خیلی از موارد نیاز شما به استفاده از نرم افزار های 3rd party  را مرتفع می کند.

    4-       منتظر می شویم تا مراحل نصب برنامه شروع شود.